2018 – 2019 оқу жылына арналған Ахмет Байтұрсынұлы атындағы гимназияның ғылыми-әдістемелік жұмыс ЖОСПАРЫ
|
«Бекітемін» _________
гимназия
директоры Д.К.Нұрбалтаев
«____»_________2018ж.
2018 – 2019 оқу жылына арналған
Ахмет Байтұрсынұлы атындағы гимназияның
ғылыми-әдістемелік жұмыс
ЖОСПАРЫ
Әдістеме жұмысының тақырыбы:
«Нәтижеге бағытталған білім беру арқылы бәсекеге қабілетті құзыретті жеке тұлғаны қалыптастыру»
Мақсаты:
- Гимназия педагогтарының оқыту мен оқу қажеттіліктірін қанағаттандыру, үздіксіз кәсіби дамуына әдістемелік көмек беру;
- Жаңа технология тәсілдерінің енгізілуіне қолдау көрсету;
- Жаңартылған білім беру мазмұнына көшуде әдістемелік қолдау көрсету және қоғамдастық орнату.
Міндеттері:
- Гимназия статусына сәйкес оқу-тәрбие жұмысының оқу-тәрбие үрдісінің біртұтас жүйесін қалыптастыру;
- Мұғалімдердің іс-тәжірибесіне инновациялық технологияларды енгізе отырып, кәсіби өсуіне мүмкіндік туғызу;
- Білім сапасын арттыруда мұғалім мен оқушы арасында ынтымақтастық шығармашылық орта қалыптастыру;
- Гимназияда анықталған мәселелермен нақты жұмыс түрлерін құру (дарынды, үлгермеуші, үлгерімі төмен оқушылар);
- Білім сапасын арттыруда оқушының оқу жетістіктерін бағалаудың диагностикасын жүргізу;
ü Инновациялық технологияларды қолдана отырып, интерактивті сабақтары өткізу және меңгерудегі мұғалімдердің әдістемелік біліктілігін арттыру;
ü Жас мамандарға әдістемелік көмек ұйымдастыру;
ü Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу мен жинақтауды алмасуды ұйымдастыру;
ü Мұғалімге әдістемелік қолдау көрсету мақсатында әдістемелік кабинетке керекті ақпарат материалдарын жабдықтау;
ü Дарынды балалардың белгілі бір ғылым,өнер, спорт саласы бойынша дүниетанымының дамуына, шығармашылық бейімділіктерінің жетілуіне көмек көрсету.
ӘДІСТЕМЕЛІК ҚЫЗМЕТТІҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ
І. Педагог кадрлармен жұмыс
ӘДІСТЕМЕЛІК КЕҢЕС
Мақсаты:
2018-2019 оқу жылындағы әдістемелік жұмыстың міндеттерін іске асыру, инновациялық технологияларды тиімді қолдануға әдістемелік қолдау көрсету
№ | Мазмұны | Мерзімі | Формалары мен әдістемесі | Жауапты |
1 | 1.2017-2018 оқу жылғы атқарылған жұмыстардың қорытындысын талдау; 2.2018-2019 оқу жылына арналған әдістемелік жұмыс жоспарын талқылау, бекітуге ұсыну; 3.Жаңа оқу жылындағы Әдістемелік нұсқаумен танысу, 1,2,3,5,6,7,8-сыныптардың жаңа стандарт, жаңа бағдарламамен танысу,бағдарламадағы өзгеріс-терді талдап, енгізу; 4.Кафедра жетекшілерінің жұмыс жоспарын, Жас мамандар, олимпиада резервтері, ОҒҚ-ның жұмыс жоспарларын талқылап, бекітуге ұсыну. | Тамыз | Тәжірибе алмасу | ДҒӘЖО |
2 | 1.Оқушылардың пәндік олим-пиадасының І-ші турының нәтижесі; 2.Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша критериалды бағалаудың жүргізілуі жайы; 3.Жас мамандармен жұмыс барысы, туындаған мәселе және шешу жолдары. | Қараша | Сараптау жүргізу | ДҒӘЖО, кафедра жетекшілері |
3 | 1.Оқушыларды емтихандарға дайындау жұмыстарының тиімділігін арттыру жолдары; 2.Қолданбалы курстардың жүргізілуі және оқушыларды кәсіпке бейімдеу жайы; 3.Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс: мәселелері, шешу жолдары. | Қаңтар | Дөңгелек үстел, озық тәжірибе бөлісу | ОТІЖО ДҒӘЖО |
4 | 1.Емтихан материалдарын талқылау, бекітуге ұсыну; 2.Мұғалімдер біліктілігін арттыру, өздігінен білім алу және өзіндік дамуы жайы. 3.2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарлама міндеттерінің орындалу жағдайы; | Наурыз | Тәжірибе бөлісу, сараптау | ДӘЖЖО, кафедра жетекшілері |
5 | 1.Кафедра жетекшілерінің жылдық қорытынды есебін сараптау. 2.Мұғалімдердің атқарған жұмыстарының рейтінгісін қорытындылау, «Жыл мұғалімі -2019», «Үздік кафедра-2019» номинацияларын анықтау, ұстаздарды марапатқа ұсыну; 3.2018-2019 оқу жылғы әдістемелік жұмыстың қорытынды есебін талқылау, жаңа оқу жылының жоспарын таныстыру. | Мамыр | Сараптау жүргізу, қорытынды шығару | ДҒӘЖО |
ІІ. ӘДІСТЕМЕЛІК СЕМИНАР ТАҚЫРЫПТАРЫ
Мақсаты: Педагогикалық тәжірибені жинақтау, тарату жұмыстарын жүйелі ұйымдастыру.
№ | Мазмұны | Мерзімі | Формалары мен әдістемесі | Жауапты |
«Жаңа форматтағы аттестация, мұғалімнің біліктілік санатын көтеру» | Тамыз | Презентация | ДҒӘЖЖО | |
«Білім беру мазмұнын жаңарту: жетістіктері, мәселелері және оларды шешу жолдары» | Қараша | Семинар-практикум | ДҒӘЖЖО | |
«ХХІ ғасырдағы оқыту жайы»: «Оқушы белсенділігін арттыруда инновациялық технологияның мүмкіндіктері» | Қаңтар | Семинар –практикум | ДҒӘЖО кафедра жетекшілері |
ІІІ. ПӘНДІК АПТАЛЫҚТАР мен байқаулар
Мақсаты:
Оқушылардың танымдық-шығармашылық ойлау әрекетін қалыптастыру үшін оқу-тәрбие үдерісін сапалы ұйымдастыру
№ | Кафедралар | Мерзімі | Жауапты |
1 | Тілдер мерекесінің апталығы | қыркүйек | ДТІЖО, кафедра жетекшілері |
2 | ИФМ пәндері кафедрасының онкүндігі | қазан | ДӘЖЖО, кафедра жетекшісі Н.Ж.Айтжанова |
3 | Тарих, химия-биология, география, өзін-өзі тану пәндері кафедрасының онкүндігі | қараша | ДӘЖЖО, кафедра жетекшісі С.С.Төребекова |
4 | Оқушылар арасындағы пәндік олимпиаданың І туры | қараша | ДӘЖЖО, кафедра жетекшілері |
5 | Бастауыш сынып кафедрасының онкүндігі (3,4-сыныптар) | желтоқсан | ДӘЖЖО, жетекшісі А.Е.Жапарқұлова |
6 | «Болашақ біздің қолымызда» зияткерлік ойын | желтоқсан | ДӘЖЖО, кафедра жетекшілері |
7 | Экожоба байқауы | желтоқсан | ДӘЖЖО, кафедра жетекшілері |
8 | Ағылшын тілі, орыс тілі мен әдебиеті пәндері кафедрасының онкүндігі | қаңтар | ДӘЖЖО, жетекшісі А.С.Нұрбекова |
9 | «Дарын» ОҒҚ-ның ғылыми конференциясы | қаңтар | ДӘЖЖО, кафедра жетекшілері |
10 | Қазақ тілі мен әдебиеті пәні кафедрасының онкүндігі | ақпан | ДӘЖЖО, кафедра жетекшісі Г.Нурова |
11 | «Абай оқулары» байқауы | ақпан | ДӘЖЖО, кафедра жетекшісі Г.Нурова |
12 | «Жас ғалым», «Балғын зерттеуші» оқушылардың ғылыми жоба конкурсы | ақпан | ДӘЖЖО, жетекшісі А.Е.Жапарқұлова |
13 | Дене тәрбиесі, БӘД, ән-саз, бейнелеу, технология пәндері кафедрасы; | наурыз | ДӘЖЖО, кафедра жетекшісі Р.Бақбергенова |
14 | «Жас маман-2019» байқауы | Наурыз | ДӘЖЖО, кафедра жетекшілері |
15 | Бастауыш сынып кафедрасының онкүндігі (1,2-сыныптар) | Сәуір | ДӘЖЖО, кафедра жетекшісі А.Е.Жапарқұлова |
16 | Даярлық сыныптар апталығы | Сәуір | ДӘЖЖО, кафедра жетекшісі А.Е.Жапарқұлова |
ІV. Дарынды балалармен жүргізілетін жұмыс жОспары
Міндеттері:
-дарынды балаларды анықтау, олардың шығармашылық дамуына ықпал ету жұмыстарын ұйымдастыру.
-дарынды балалардың белгілі бір ғылым, өнер саласы бойынша дүниетанымның дамуына, шығармашылық бейіндерінің жетілуіне, көмек көрсету.
-қоғамдық, гуманитарлық, жаратылыстану, саяси-идеалогиялық, зерттеушілік, жаңашылдық жұмыстарға деген қызығушылығын арттыру, бағыт-бағдар беру.
-өзіндік бақылаулар мен эксперимент жүргізу, практикамен ұштастыра алу, баспа деректерімен жұмыс жасауға қалыптастыру.
№ | Мазмұны | Мерзімі | Жауаптылар |
Дарынды балаларды анықтау. Оларды шығармашылыққа, ғылыми-зерттеу жұмысқа, жоба қызметіне тарту. | Жыл бойы | ОӘЖ орынбасары, пән мұғалімдері | |
Қосымша білім және үйірмелер ұйымдастыру. | Мерзімді | ОӘЖ орынбасары | |
Оқушылардың ғылыми-зерттеу конференцияларына қатысу (ашық, сырттай). | Жыл бойы | ОӘЖ орынбасары, кафедра жетекшілері | |
Пән апталығының аясындағы зияткерлік байқаулар ұйымдастыру. | Тұрақты | ОӘЖ орынбасары, кафедра жетекшілері | |
Жоба жетекшілеріне арналған әдістемелік консультациялар ұйымдастыру | Мерзімді | ОӘЖ орынбасар | |
Ғылыми –практикалық конференцияға қажетті материалдар дайындау, консультация , жұмыстарын рәсімдеу, дайындау | Жыл бойы | ОӘЖ орынбасары, кафедра жетекшілері | |
«Дарын» үйірме сағаттарын алған мұғалімдердің жұмысына басшылық жасау. | Жыл бойы | ОӘЖ орынбасары | |
Әдістемелік күндер өткізу. | Жыл бойы | ОӘЖ орынбасары | |
Олимпиада, байқау, сайыс, конференция жүлдегерлерін марапаттау. | Мерзімді | ОӘЖ орынбасары | |
Дарынды балаларға әдістемелік көмек көрсету. | Тұрақты | Ғылыми жетекшілер | |
Дарынды балалармен жұмыс бойынша қоғамдық ұйымдарымен және бірлестіктермен қарым-қатынасты ұйымдастыру. | Тұрақты | ОӘЖ орынбасары, ғылыми жетекшілер | |
Әр түрлі бағыттағы және деңгейдегі жобалармен байқауларға қатысу. | Тұрақты | ОӘЖ орынбасары, кафедра жетекшілері | |
«Кенгуру», «Ақбота» т.б. халықаралық конкурстарға қатысу (ашық, қашықтық). | Мерзімді | Кафедра жетекшілері, пән мұғалімдері | |
Дарынды балаларды дамыту және дайындау мақсатында пәндерден жеке және топтық сабақтарды, факультативтерді іріктеп дайындау. | Тамыз-Қыркүйек | Әкімшілік | |
Оқушылармен ғылыми-зерттеу және жобалау қызметің ұйымдастыру бойынша мұғалімдер үшін семинар ұйымдастыру және өткізу, мұғалімдерге консультация жүргізу. | Қыркүйек, қараша, ақпан, сәуір | ОТЖ орынбасары | |
Дарынды балалармен жұмыс істейтін мұғалімдер үшін психологиялық ұсыныстар, тестер жасау. | Қыркүйек | ОӘЖ орынбасары, психолог | |
Аудандық пәндік олимпиадаларының қортындысына сараптама жасау. | Қаңтар | ОӘЖ орынбасары | |
Жеке консультациялар және зерттеу жұмыстарының аяқталуы. | Ақпан | ОӘЖ орынбасары | |
Дарынды балалардың денсаулық жағдайы. | Ақпан | Медбике | |
«Дарынды балалармен жұмыс презентациясы» айлығы. Пән әдістемелік кафедралардың дарынды балалармен жұмысы. | Сәуір | ОӘЖ орынбасары, кафедра жетекшілері | |
Жетістіктер қорытындысы. Ғылыми жоба және шығармашылық байқауларға ұсынылған тақырыптық жұмыстар жинағын шығару. | Мамыр | ОӘЖ орынбасары, кафедра жетекшілері | |
Келесі оқу жылына жоспар әзірлеу. | Мамыр | ОӘЖ орынбасары |
V. ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІГІН КӨТЕРУ
Мақсаты: Педагогикалық қызметкерлердің біліктілік деңгейін, кәсіби біліктілігін арттыру, өзін-өзі бағалау жұмыс жүйесін жетілдіру.
№ | Мазмұны | Мерзімі | Жауаптылар | Күтілетін нәтиже |
1 | Білім жетілдіру бағытындағы курсқа жіберу кестесін жасау. | Қыркүйек | ӘЖЖ орынбасары | Алдын ала курстан өту жоспары |
2 | Мұғалімдердің курстан өткені туралы есеп беру. | Жылына екі рет | ӘЖЖ орынбасары | Білім басқармасына есеп беру |
3 | Аттестаттау бойынша жұмысты ұйымдастыру. | Мерзімді | ӘЖЖ орынбасар | Біліктілік санаттарын көтеру |
3 | Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша курсқа жіберу, жоспарлы жұмыс жүргізу. | Қазан | ӘЖЖ орынбасары | Қайта дайындық курсынан өту жоспары |
4. | «Өзін-өзі тану» пәнінен сабақ беретін мұғалімдерді толық курстан өткізу. | Қыркүйек-қазан | ӘЖЖ орынбасары | Мәлімет беру |
5. | Республикалық, облыстық білім жетілдіру курстарына, семинар-практикумдарға, педоқуларға, конфренцияларға мұғалімдерді қатыстыру. | Жыл бойы | ӘЖЖ орынбасары | Есеп беру |
6. | Өзара тәжірибе алмасу жиындарын өткізе отырып, жас мамандардың кәсіби қалыптасуын қамтамасыз ету. | Жыл бойы | ӘЖЖ орынбасары | Есеп беру |
7. | Онлайн жүйесіндегі интерактивті сабақтары өткізу және АКТ-ны меңгерудегі мұғалімдердің әдістемелік біліктілігін арттыру жұмыстарын ұйымдастыру. | Қазан, желтоқсан, ақпан, сәуір | ОІЖО, ӘЖЖО | Есеп беру |
VІ. педагог кадрларды аттестаттау бойынша жүргізілетін жұмыс жоспары
№ | Жұмыстың мазмұны | Мерзімі | Жауапты |
1 | Аттестациядан өту кестесін толтыру. | Тамыз | Әдіскер Г.Ормаханова |
2 | Аттестацияға жіберілу жөніндегі бұйрық, аттестация уақытын бекіту, аттестация өткізілуін ұйымдастыруға жауаптыларды тағайындау. Аттестация материалдарын аудандық білім бөліміне әзірлеу, өткізу. | Мерзімді | Әдіскер Г.Ормаханова |
3 | Мұғалімдердің ақпараттық кеңесі -аттестация бойынша нормативтік- құқықтық база; -аттестация өту тәртібі туралы ережемен таныстыру. | қыркүйек | Әдіскер |
4 | Аттестациядан өтетін мұғалімдерді сараптау: - аттестация жөнінде консультация алу, сөйлесу; - оқу бағдарламасының құжаттарының анализі; - ашық сабақтарға, сабақтан тыс іс-шаралар,сабақтарға қатысу, көрсету; - оқушылардың оқу дәрежесінің соңғы үш жылдағы бағдарламаны игеру мониторингі; - аттестациядан өтетін мұғалімдердің гимназияның әдістемелік жұмыстарына қатысуы; - сыныптан тыс жұмыстар ұйымдастыру, конкурстарға қатысуы; - оқу кабинетерінің жабдықталуы. | Мерзімді | Комиссия мүшелері |
5 | Аттестациядан өтетін мұғалімдердің жеке құжаттарын дайындау: -өтініш; - білім жөніндегі құжат; квалификациясын көтеру жөніндегі құжат; - аттестацияға жіберілуі жөніндегі бұйрық; - портфолио; - жетістіктерін, мұғалімнің өз ісінің шеберлігін дәлелдейтін құжат. | Кафедра жетекшілері, мұғалімдер | |
6 | Аттестациядан өтетін мұғалімдердің іс- тәжірибесін насихаттау стендісін безендіру. | Желтоқсанға дейін | Кафедра жетекшілері, мұғалімдер |
7 | «Портфолио презентациясы» әдістемелік кеңестің отырысы. | Мерзімді | Кеңес мүшелері |
8 | Берілген санатқа жарамдылығы туралы қорытынды. | Наурыз | Комиссия мүшелері |
9 | Аттестация комиссияның қорытынды отырысы. | Жылына екі рет | Комиссия мүшелері |
10 | 2018-2019 оқу жылында аттестация қортындысы бойынша жоспарлы құжаттарды толтыру. | Мерзімді | Әдіскер Г.Ормаханова |
11 | 2019-2020 оқу жылында аттестациядан өтетін мұғалімдердің өтініштерін қабылдау | Мамыр | Әдіскер Г.Ормаханова |
VІІ. Оқушыларды пәндік олимпиадаға дайындау жұмыс жоспары
№ | Шаралар | Мерзімі | Жауаптылар |
1 | Пәндік олимпиадаға дайындық және өткізу бойынша жұмыс жоспарын талқылау, бекітуге ұсыну. | тамыз | Директордың орынбасары Г.Ормаханова |
2 | Гимназия ішінде өткізілетін пәндік олимпиадаға бұйрық әзірлеу. | қазан | Директордың орынбасары Г.Ормаханова ӘК жетекшілері |
3 | Пәндік олимпиаданы өткізу үшін комиссия құру. | Мерзімді | Директордың орынбасары Г.Ормаханова |
4 | ӘК отырыстарында олимпиада тапсырмаларын талдау, бекітуге ұсыну. | қазан | ДӘЖЖО, кафедра жетекшілері |
5 | Пәндік олимпиаданың қорытынды-сын шығару, жеңімпаздарды мара-паттауға ұсыну. | 30 қарашаға дейін | Директордың орынбасары Г.Ормаханова ӘК жетекшілері |
6 | Интернет-олимпиадаға қатысуларын ұйымдастыру. | Мерзімді | Кафедра жетекшілері |
7 | Электрондық материалдармен тест өткізу. | Мерзімді | Пән мұғалімдері |
8 | Кітапханашылар олимпиадалық тапсырмаларға жататын оқу материалдарының каталогын құру. | Мерзімді | Кітапхана меңгерушсі Э.Әбиева |
Директордың әдістемелік жұмыстар
жөніндегі орынбасары Г.С.Ормаханова